Taisyklės:

brush-line2

Nuostatos ir sąlygos

1. Apie mus

Mūsų vizija – Įkvėpti sveikatos sistemos pokyčius užtikrinant personalizuotą odos sveikatos priežiūrą.

Kad būtų užtikrinta aukščiausia medicininės priežiūros kokybė, mūsų gydytojai ir programinė įranga proaktyviai stebi mūsų vartotojų sveikatą. Visi su sveikata susiję duomenys bus saugomi jūsų sveikatos įraše. Mūsų metodas grindžiamas BDAR (6 straipsnio 1.b dalimi ir 9 straipsnio 1.h dalimi), konkrečiai – kad tvarkymas būtinas dėl prevencinės sveikatos priežiūros arba (…) medicininės diagnozės, sveikatos priežiūros paslaugų teikimo arba (…) gydymo, arba sveikatos priežiūros sistemų ir paslaugų valdymo (…) tikslų.

Kitaip tariant, naudodami mūsų platformoje sutinkate ir pripažįstate, kad jūsų asmens duomenys ir su paslauga susiję sveikatos duomenys bus tvarkomi norint suteikti jums aukščiausios kokybės dermatovenerologo paslaugas, o visi su naudojimusi susiję duomenys gali būti išsaugoti jūsų sveikatos įraše.

Mūsų gydytojai laikosi visų Bendrosios medicinos tarybos gairių dėl nuotolinio receptų išrašymo ir vadovaujasi Priežiūros kokybės komisijos parengtais Būtinaisiais kokybės ir saugumo standartais (bei savo veiklos šalies nustatytais reikalavimais).

 

2. Informacija apie įmonę ir kontaktiniai duomenys

MB iDerma, licencijuota dermatovenerologijos klinika, registruota adresu  Fabijoniškių g. 99, LT-07101 Vilnius. Kontaktai: info@iderma.lt arba +370 67070822

3. Privatumo politika ir slapukų politika

Mūsų privatumo ir slapukų politikas galite perskaityti atitinkamose skiltyse.

Mūsų privatumo ir slapukų politikose detaliai pateikiamos išsamesnės nuostatos apie tai, kaip tvarkomi asmens duomenys, kuriuos renkame patys arba gauname iš jūsų, ir informacija apie mūsų platformoje naudojamus slapukus.

4. Registracija

Kad galėtumėte gauti Dermatovenerologo konsultaciją, turite užsiregistruoti konsultacijai iDerma.lt svetainėje, pateikia konsultacijos užklausą su jūsų asmeninį informaciją.

5. Amžiaus apribojimai

Mūsų platforma skirta pacientams nuo 18 metų. Turime teisę paprašyti, kad įrodytumėte savo amžių, prieš patvirtindami jūsų teisę naudotis mūsų platforma, Taip pat, pilnametis asmuo turintis paskyrą iDerma platformoje turi teisę atstovauti kitą pacientą, jeigu jo atstovavimo teisę patvirtina reikiami įgaliojimai (pvz Notaro arba įgaliojimas per e.sveikata platformą) bei kiti dokumentai (pvz vaiko gimimo liudijimas, jeigu konsultacija yra užsakoma vaikui).

Atstovaujant kitą asmenį pagal tinkamai suteiktus įgaliojimus yra laikoma, kad duomenys surinkti apie asmenis jaunesnius nei 18 (aštuoniolika) metų yra surinkti teisėtai, o informaciją teikiantis asmuo yra atsakingas, kad jis turi visus reikiamus įgaliojimus pildyti konsultaciją kitam asmeniui.

6. Mūsų įsipareigojimai jums

Jums teikiame profesionalią aukštos kokybės dermatovenerologo konsultacijos paslaugą. Mūsų gydytojai ir inžinieriai nuolat kuria naujas programinės įrangos funkcijas, kad suteikti kuo aukštesnės ir geresnės kokybės paslaugas pagal jūsų užklausos informacija, pasitelkdami naujausias technologijas.

Kiekvieno iš mūsų gydytojų prisiimami įsipareigojimai
(a) Profesinė atsakomybė
Tai apima visą profesinę atsakomybę kiekvienam nuotolinėmis medicinos paslaugomis besinaudojančiam pacientui lygiai taip pat, kaip ir gydytojo įprastoje profesinėje aplinkoje gydomiems pacientams.

(b) Atitiktis
Teikti profesionalias ir skaidrias paslaugas laikantis visų Bendrosios medicinos tarybos gairių dėl nuotolinio receptų išrašymo ir remiantis Priežiūros kokybės komisijos parengtais Būtinaisiais kokybės ir saugumo standartais, gerąja medicinos praktika ir rekomendacijomis.

(c) Identifikavimas
Nurodyti savo vardą, pavardę ir Gydytojo licencijos numerį išrašant vaistus

(d) Vaistų išrašymas geriausiai užtikrinant paciento interesus
Išrašyti vaistus tik tuo atveju, jei tai pacientui tinkamiausias sprendimas, ir atsisakyti išrašyti vaistus, jei, gydytojo nuomone, toks receptas nerekomenduojamas be kontaktinės konsultacijos.

(e) Privatumas
Imtis tinkamų priemonių apsaugoti asmens duomenis ar kitą paciento pateiktą informaciją, kaip nurodyta mūsų privatumo ir slapukų politikose.

7. Jūsų įsipareigojimai naudojantis mūsų paslaugomis ir atliekant užsakymus
Jūsų, kaip paciento, įsipareigojimai

(a) Tiksli informacija
Pateikti teisingus ir tikslius atsakymus į visus klausimus.

(b) Registracija kito asmens vardu
Niekada nesiregistruoti ir nepildyti formos kito asmens vardu, nebent tam turimi įgaliojimai.

(d) Nurodymų laikymasis
Rūpestingai perskaityti konsultacijos ir gydymo rekomendacijas prieš pradedant mūsų gydytojo rekomenduotą ir skirtą gydymą; laikytis nurodymų dėl vaistų vartojimo ir kitų iš „iDerma“ gydytojo gautų nurodymų; perskaityti vaistų pakuotėje esantį informacinį lapelį ir niekada nevartoti jokių kitų vaistų prieš tai nepasikonsultavus su gydytoju arba vaistininku. Jei kyla kokių nors klausimų dėl išrašytų vaistų, susisiekite su mumis ir nevartokite vaistų, kol iš mūsų negausite tinkamos informacijos ir kol nesuprasite taikomų nurodymų.

(e) Sprendimai
Sutikti su klinikiniu “iDerma” gydytojų sprendimu, jei jie nusprendžia, kad vaistai jūsų atveju nerekomenduojami ir kad turėtumėte apsilankyti pas gydytoją. “iDerma“ gydytojo sprendimas galutinis ir nebus atsakoma į jokius papildomus susirašinėjimus.

(f) Pranešimas jūsų šeimos gydytojui
Pranešti savo šeimos gydytojui apie jums “iDerma”“ gydytojo paskirtus vaistus yra jūsų atsakomybė ir turėtumėte saugoti informaciją apie savo gydymą. Turėkite omenyje, kad tam tikrais būtinais atvejais (pvz. Iškilus pavojui jūsų sveikatai dėl galimo šalutinio vaistų poveikio ir pan.) mums gali tekti susisiekti su jūsų šeimos gydytoju ar medicininėmis tarnybomis be jūsų sutikimo.

(g) Vaistų apsauga
Užtikrinti, kad tik jūs galėtumėte pasiekti receptus vaistams, kuriuos jums išrašė “iDerma“ gydytojai.

(h) Galiojimo data
Užtikrinti, kad nevartosite išrašytų vaistų, jei pasibaigė jų galiojimo laikas.

(I) Pranešimas dėl šalutinio poveikio
Pranešti “iDerma“ per konsultacijų formą, jei pajuntate bet kokį savo vartojamo “iDerma“ gydytojo jums išrašyto vaisto šalutinį poveikį arba jei manote, kad “iDerma” gydytojo jums išrašytas vaistas neveiksmingas.

8. Informacija ir konsultacijos

“iDerma” gydytojų suteikta informacija ir patarimai paremti jūsų mums pateikta informacija. Jūs esate atsakingas (-a) už savo pateikiamos informacijos tikslumą ir išsamumą ir pripažįstate faktą, kad tikslios ir išsamios informacijos nepateikimas (tyčinis arba ne) gali turėti neigiamos įtakos jums suteikiamai informacijai ir patarimams bei jums išrašomiems receptams, o tai gali turėti pasekmių, už kurias mes nebūsime atsakingi.

Stengiamės atsakyti į visas užklausas dėl informacijos ir patarimų per 24 valandas, t. y. nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus savaitgalius ir valstybines šventes. tuomet galime užtrukti iki 48 val.

9. Sprendimas išrašyti vaistus

Mūsų gydytojai gali priimti geriausiai jūsų interesus atitinkantį sprendimą dėl konkrečių vaistų vartojimo tik tuo atveju, jei jie turi visą prašomą informaciją. Kartais gali reikėti paprašyti papildomos informacijos medicininėje formoje pateiktiems atsakymams papildyti. Šiuo tikslu gydytojas gali susisiekti su jumis (mobiliuoju) telefonu, el. paštu.

10. Kainos ir mokėjimai

Mokėjimo valiuta priklausys nuo šalies, iš kurios atliekama konsultacijos užklausa, ir tai bus vietinė valiuta.

Paslaugų kaina (su įskaičiuotais mokesčiais, nebent nurodyta kitaip) yra kaina, pateikta užsakymo formoje tuo metu, kai sutinkate su paslaugos ar produkto operacija.

Dedame visas pastangas, kad užtikrintume, jog mūsų platformoje nurodytos kainos būtų tikslios, tačiau kartais galimos klaidos. Jei pastebėsite klaidą ir bus nuskaičiuota per didelė suma, užtikrinsime, kad vartotojams, kurie sumokėjo per daug, bus grąžinstas skirtumas.

12. „iDerma“ nuotolinių medicinos paslaugų ir partnerių paslaugų teikimo procedūra

Savo konsultacijas (nuotolines medicinos paslaugas) teikiame naudodamiesi programine įranga.

Programinė įranga mums padeda atlikti pradinį jūsų pateiktų su medicinine diagnoze susijusių duomenų patikrinimą iš karto, vos tik mums pateikiate prašomus duomenis. Tai reiškia, kad mūsų gydytojai gali priimti sprendimus, paremtus automatizuotu asmens duomenų tvarkymu šiuo tikslu ir tam tikrų su jūsų sveikata arba elgesiu susijusių veiksnių įvertinimu (profiliavimas).

Įvertinsime, ar informacija medicininėje formoje arba duomenys iš kitų duomenų šaltinių (pvz., panašių kitų pacientų atvejų, naujausių mokslinių publikacijų ir kt.) ir (arba) jūsų ankstesnės konsultacijos pas mus yra aiški priežastis neteikti konkrečios medicininės konsultacijos ir (arba) neišrašyti vaisto, kuriam teikiate prioritetą jūs, kaip vartotojas. Todėl mes ir mūsų partneriai galime įvertinti jūsų atvejį kaip didelės rizikos medicininę konsultaciją ir atsisakyti suteikti konsultaciją ar išrašyti vaistus. Taip nutinka, jei, pavyzdžiui, jūsų pateikta informacija visiškai užkerta kelią skirti konkretų gydymą ar vaistą, arba jei yra priežasčių manyti, kad medicininė informacija gali būti nepatikima. Mes taip elgiamės norėdami pasirūpinti jūsų sveikata geriausiu įmanomu būdu. Mūsų procedūros ir programinė įranga nuolat vertinami ir tobulinami remiantis aktualiomis sveikatos priežiūros taisyklėmis ir moksliniais atradimais.
Nepaisydami tokio įvertinimo, gavę automatinį atsisakymą suteikti medicininę konsultaciją turite teisę nesutikti su sprendimu ir pareikšti savo poziciją šiuo klausimu susisiekę su mumis. Tuomet bus atliekamas pakartotinis jūsų atvejo įvertinimas.

Kad užtikrintume aukštą mūsų nuotolinių medicinos paslaugų kokybę ir garantuotume jums patogumą bei jūsų duomenų saugumą, jums leisime naudotis toliau nurodytomis funkcijomis ir paslaugomis.

Sveikatos paskyra.
Sveikatos paskyra leidžia tiesiogiai ir konfidencialiai kontaktuoti su jumis ir bus naudojama informacijai apie jūsų sveikatą, jūsų medicinines konsultacijas, išrašytus vaistus ir medicinines rekomendacijas saugoti. Duomenys renkami taip, kad būtų užtikrinamas jų konfidencialumas.

Jūsų gydymo istorijos ir medicininių dokumentų saugojimas ir atskleidimas.

Renkame informaciją iš visų jūsų medicininių konsultacijų, įskaitant jūsų pateiktas medicinines formas, susirašinėjimą su jumis, informaciją apie jūsų sveikatą, jūsų medicininius dokumentus ir bet kokius gydytojo jums siųstus komentarus bei rekomendacijas, kad galėtume teikti geriausias įmanomas sveikatos paslaugas. Taip pat saugome konsultacijų paslaugų eigą ir rezultatą jūsų sveikatos įraše.
Išrašytų receptų pristatymo paslauga

Jei jums išrašomas receptas, galite užsisakyti, kad jis būtų jums pristatytas. Tokiu atveju turėsite sumokėti ne tik už medicininės konsultacijos paslaugą, bet ir už recepto pristatymo paslaugą.

13. Jūsų teisė atšaukti paslaugą bei pareikšti pretenziją

13.1. Pagal 13.1 ir 13.2 papunkčių nuostatas, platformos naudotojas, sudaręs su mumis nuotolinę sutartį, gali jos atsisakyti per 14 kalendorinių dienų, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas jokių papildomų išlaidų. Norint laikytis aukščiau nurodyto termino, pakanka išsiųsti pareiškimą jam nepasibaigus. Sutarties atsisakymo pageidavimą galima pateikti mūsų el.paštu info@iderma.lt

13.2. Jei mūsų svetainėje pateikėte telemedicinos paslaugų užsakymą, galite jas atšaukti ir atsisakyti sutarties, pateikę atitinkamą pareiškimą ne vėliau kaip:
medicininės konsultacijos pagal medicininį klausimyną atveju – iki recepto išrašymo;
Pareiškimą apie sutarties atsisakymą galite pateikti 13.1 punkte nurodytu būdu.

13.3. Jūs neturi teisės atsisakyti per mūsų interneto svetainę sudarytos sutarties kitais atvejais, dėl paslaugų teikimo sutarčių, kurios jau buvo visiškai įvykdytos gavus jūsų aiškų sutikimą iki sutarties įvykdymo pabaigos, išskyrus atvejus nurodytus taisyklių 13.2 punkte. Informuojame, kad po atitinkamo paslaugos įvykdymo jūs netenkate teisės atsisakyti sutarties.

13.4. Nutraukus paslaugos teikimą ir tinkamai įvykdžius sutarties atsisakymą 13.1 ir 13.2 punktuose nurodytais atvejais, per 5-10 darbo dienas nuo jūsų pareiškimo apie sutarties atsisakymą gavimo dienos grąžinsime jums visus atliktus mokėjimus. Mokėjimai grąžinami į banko sąskaitą ar kortelę, iš kurios pavedimai ir buvo atlikti.

13.5. Naudojimasis per mūsų svetainę teikiamomis paslaugomis, patalpinto informacinio turinio (pvz., straipsnių apie sveikatą), yra visiškai savanoriškas, trunka neribotą laiką ir bet kuriuo metu galite atsisakyti bet kurios iš šių paslaugų, nebent dėl ​​konkrečių Taisyklių nuostatų kyla kita prievolė. Prieigos prie platformoje esančios informacijos paslaugos atšaukimas įvyksta nutraukus naudojimąsi platforma.

13.6. Apie visus skundus dėl mūsų paslaugų reikia pranešti, el.paštu info@iderma.lt arba telefonu 867070822. Kiekvieną skundą išnagrinėjame per 2-4 darbo dienas nuo jo jo gavimo. Jeigu skundas dėl jūsų jau apmokėtų paslaugų bus priimtas, sumokėtą sumą grąžinsime per 5-10 darbo dienas nuo skundo išnagrinėjimo dienos. Mokėjimai grąžinami į tą pačią banko sąskaitą ar kortelę, iš kurios mokėjimai buvo atlikti.

13.7. Jei medicininė konsultacija dėl kokių nors priežasčių iš mūsų pusės negalėjo įvykti, paciento sumokėtą įmoką grąžinsime per 5-10 darbo dienas nuo tos dienos, kurią turėjo įvykti konsultacija.

14. Mūsų teisė atsisakyti sutarties

Mes galime atsisakyti sutarties, jei jūs pažeidžiate šiose paslaugų teikimo sąlygose nurodytas taisykles.

Mes galime atsisakyti sutarties pranešę jums apie tai raštu, jei:
– jūs turite neįvykdytų mokėjimų;
– per pagrįstą laikotarpį nepateikėte prašomos informacijos, kad galėtume suteikti paslaugas.

Jei mes atsisakysime sutarties, per 14 dienų grąžinsime jūsų sumokėtus pinigus už nesuteiktas paslaugas, tačiau galime išskaičiuoti pagrįstą sumą dėl jūsų kaltės atsiradusioms ir su sutarties atsisakymu susijusioms išlaidoms padengti.

15. Išrašytų receptų pristatymas

Išrašytų receptų galutinė pristatymo kaina bus tokia, kokia nurodyta mūsų platformoje. Receptai gali būti (tarptautiniai) popieriniai receptai ir elektroniniai receptai (priklauso nuo šalies). Elektroniniai receptai arba pranešimas apie išrašytą receptą pristatomi elektroniniu paštu arba kitais elektroniniais būdais, kaip nurodyta mūsų platformoje. Užsakymo proceso metu jums bus pranešta apie išrašytų vaistų pristatymo arba išrašymo datą. Užsakymas bus išsiųstas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo datos, kai jums bus pranešta apie medicininės konsultacijos rezultatą.

Po užsakymo pateikimo nebegalėsime pakeisti pristatymo būdo.

Recepto galiojimas priklauso nuo nacionalinių taisyklių kiekvienoje šalyje, kurioje juo galima pasinaudoti.

Tik vartotojai, kurie naudojosi konsultacija / nuotolinėmis medicinos paslaugomis mūsų platformoje, gali gauti savo receptus asmeniškai (el. paštu, paštu ar kitais būdais). Paštu siunčiami receptai:
jei pristatymo metu nebūsite nurodytu adresu, pristatanti įmonė gali palikti informaciją apie vietą, kurioje galima atsiimti siuntinį, arba susitarti su jumis dėl pakartotinio pristatymo laiko; jei siuntinys bus atidarytas po to, kai bus pristatytas pervežimo įmonės, mes neprisiimsime jokios atsakomybės dėl prarasto arba pažeisto siuntinio turinio arba dėl bet kokios informacijos apie jus, kuri dėl šios priežasties galėjo būti atskleista trečiosioms šalims; jei jūs neatsiimsite siuntinio arba jei po nepavykusio pristatymo neatsiimsite siuntinio nurodytoje vietoje, arba nesusisieksite su įmone, kad susitartumėte dėl pakartotinio pristatymo, ir siuntinys bus grąžintas mums, mes susisieksime su jumis, kad gautume tolimesnius nurodymus, ir galime jūsų paprašyti apmokėti pakartotinio siuntimo išlaidas; jei nepaisant mūsų pastangų nepavyks su jumis susisiekti arba susitarti dėl kito siuntinio pristatymo ar atsiėmimo, galime atsisakyti sutarties su jumis.

17. Mūsų atsakomybė jums

Jei mes nesilaikysime šių paslaugų teikimo sąlygų, būsime atsakingi už bet kokius praradimus ir žalą, kuriuos jūs galimai būsite patyrę ir kurie yra numatoma mūsų sutarties su jumis pažeidimo arba mūsų netinkamos priežiūros ar įgūdžių pasekmė. Mes nesame atsakingi už jokius praradimus ar žalą, kuriuos galite patirti, jei jie nėra numatomi. Praradimai ir žala yra numatomi, jei akivaizdu, kad jie nutiks, arba jei tiek „iDerma“, tiek mūsų vartotojas žinojo apie jų nutikimo galimybę, pvz., jei jūs aptarėte juos su mumis paslaugos teikimo metu.
Prisiimame visą medicininę atsakomybę už visus mūsų vartotojus ir neišskiriame arba neapribojame savo atsakomybės pacientams, kai tai daryti būtų neteisėta.
Kiek tai leidžia įstatymai, nesame atsakingi už jokius praradimus ar žalą, kylančius dėl sutarties, delikto (įskaitant aplaidumą), privalomų įsipareigojimų pažeidimo ar kitų priežasčių (net jei jos numatomos), atsirandančių dėl arba susijusių su mūsų platformos naudojimusi (ar negalėjimu naudotis) arba naudojimusi ar pasikliovimu mūsų platformoje pateiktu bendro pobūdžio turiniu.
Nesame atsakingi už jokius praradimus ar žalą, sukeltus virusų, paskirstytojo paslaugos trikdymo atakų ar kitų technologiškai žalingų programų, kurios gali užkrėsti jūsų kompiuterį, programinę įrangą, duomenis ar kitą saugomą informaciją dėl jūsų naudojimosi mūsų platforma arba jums atsisiuntus bet kokį turinį iš mūsų platformos arba iš bet kokios kitos interneto svetainės, susietos su mūsų platforma. Neprisiimame jokios atsakomybės už su mūsų platforma susietų interneto svetainių turinį. Tai, kad pridedame nuorodas, nereiškia, kad esame patikrinę tas interneto svetaines. Nebūsime atsakingi už jokius praradimus ar žalą, kuriuos gali sukelti lankymasis tokiose svetainėse.
Jokios šių paslaugų teikimo sąlygų dalys nekenkia jūsų įstatymais įtvirtintoms teisėms.

18. Priėjimas prie mūsų platformos

Negalime garantuoti, kad mūsų platforma arba bet koks jos turinys bus nuolat pasiekiami. Mūsų platforma pasiekiama tam tikrą laiką. Galime sustabdyti, išimti, nutraukti ar pakeisti visą arba dalį savo platformos be išankstinio įspėjimo. Nesame atsakingi, jei, dėl bet kokios priežasties, mūsų platforma bet kuriuo metu ir bet kokį laiko tarpą tampa nepasiekiama.
Jūs esate atsakingas (-a) už pasirūpinimą bet kokiomis techninėmis priemonėmis, reikalingomis naudotis mūsų platforma.
Esate įpareigotas (-a) užtikrinti, kad kiekvienas mūsų platforma per jūsų interneto prieigą besinaudojantis asmuo žinotų ir laikytųsi šiose paslaugų teikimo sąlygose nurodytų taisyklių.
Turime teisę bet kuriuo metu apriboti platformos arba bet kurios platformoje aprašytos paslaugos prieinamumą bet kuriam asmeniui ar geografiniam regionui.

19. Mūsų platformoje pateikiama informacija

Dedame visas pastangas, kad užtikrintume, jog mūsų platformoje pateikiama informacija apie mūsų veiklą, paslaugas ir bet kokius mūsų platformoje aprašomus produktus būtų tiksli ir teisinga. Tačiau mūsų platformoje pateikiama informacija gali būti pasenusi dėl nuolatinės mūsų plėtros.
Nesuteikiame jokios faktinės ar numatomos garantijos, kad mūsų platformoje esantis turinys visada bus tikslus, išsamus ir atnaujintas.
Mūsų platformoje prieinama bendro pobūdžio medicininė informacija, nėra medicininių konsultacijų pakaitalas ir neturėtų būti skaitoma ir suprantama kaip tokia. Tokios informacijos negalima laikyti medicinine konsultacija. Prieš imdamiesi arba nesiimdami kokio nors veiksmo, pagrįsto mūsų platformoje pateikiama bendro pobūdžio medicinine informacija, gaukite profesionalią medicininę konsultaciją.

20. Nuorodos iš mūsų platformos į kitas interneto svetaines

Mūsų platformoje gali būti nuorodų į kitas platformas, priklausančių trečiosioms šalims ar jų valdomų. Tokios nuorodos pateikiamos jūsų patogumui, „iDerma“ niekaip nekontroliuoja jų turinio ir jokiu būdu nėra atsakinga už tokias interneto svetaines.

21. Intelektinės nuosavybės teisės

Mes esame savo platformos ir bet kokios joje esančios medžiagos intelektinės nuosavybės teisių savininkas arba licencijos savininkas. Tokia medžiaga saugoma autorių teisių ir kitų įstatymų visame pasaulyje. Visos tokios teisės saugomos.
Galite atsispausdinti vieną kopiją arba nusikopijuoti bet kuriuos mūsų platformos fragmentus savo asmeniniam naudojimui ir taip pat galite informuoti kitus asmenis apie mūsų platformos turinį.
Negalite niekaip pakeisti popierinių arba elektroninių kopijų, kurias atsispausdinote ar nusikopijavote, ir negalite naudoti jokių iliustracijų, nuotraukų, vaizdo medžiagos, garso sekų ar grafikų atskirai be šalia jų einančio teksto.
Mes (ir bet kurie kiti nurodyti autoriai) visada turime būti nurodyti kaip platformos turinio autoriai.
Jums neleidžiama naudoti jokių mūsų platformos turinio fragmentų komerciniais tikslais prieš tai negavus licencijos iš mūsų arba mūsų licenciarų.
Jei jūs atsispausdinsite, nukopijuosite ar atsisiųsite bet kokius mūsų platformos fragmentus pažeisdami šias paslaugų teikimo sąlygas, jūsų teisė naudotis mūsų platforma nustos galioti iš karto ir mums paprašius turėsite sunaikinti visas savo pasidarytas kopijas.

22. Virusai

Dedame dideles pastangas, kad mūsų platformoje nebūtų jokių virusų ir panašių programų. Tačiau negalime garantuoti, kad mūsų platforma saugi ir be klaidų bei kompiuterinių virusų.
Jūs atsakingas (-a) už savo įrenginio, naršyklės ar platformos konfigūravimą taip, kad galėtumėte prieiti prie mūsų platformos. Turite naudoti savo antivirusinę programinę įrangą.
Jums neleidžiama naudotis mūsų platforma netinkamai arba sąmoningai įkelti virusus, ar kitas kenkėjiškas arba technologiškai žalingas programas. Jums neleidžiama bandyti be leidimo pasiekti mūsų platformą, mūsų platformos naudojamus serverius, prie mūsų platformos prijungtus įrenginius arba duomenų bazes. Jums neleidžiama atakuoti mūsų platformos naudojant paslaugos sutrikdymą arba paskirstytąjį paslaugos trikdymą. Pažeisdami šias nuostatas atliekate nusikaltimą pagal 1990 m. Netinkamo kompiuterių naudojimo įstatymą. Pranešime apie bet kokį tokio pobūdžio pažeidimą atitinkamoms teisėsaugos tarnyboms ir bendradarbiausime su jomis atskleisdami jūsų tapatybę. Tokio pažeidimo atveju jūsų teisė naudotis mūsų platforma nustos galioti iš karto.

23. Teisių perleidimas

Pagal šias paslaugų teikimo sąlygas galime perleisti savo teises ir įsipareigojimus kitam asmeniui. Tokiu atveju jums visuomet pranešime raštu (į rašytinę formą įeina pranešimas el. paštu) ir užtikrinsime, kad perleidimas nepaveiktų su sutartimi susijusių jūsų teisių.
Jūs negalite perleisti savo teisių ir įsipareigojimų kitam asmeniui.

24. Trečiųjų šalių teisės

Jokia iš šių paslaugų teikimo sąlygų nuostatų nėra skirta arba neturi būti suprasta kaip skirta teikti naudą trečiajai šaliai ir joks asmuo, kuris nėra viena iš sutarties šalių, negali tokiomis teisėmis pasinaudoti.

25. Atsisakymas

Joks atidėjimas arba sprendimas nepasinaudoti šiose paslaugų teikimo sąlygose nurodytomis teisėmis nereikš teisės pasinaudoti jomis ateityje atsisakymo ir nepaveiks teisių, susijusių su vėlesniu pažeidimu.

26. Atskiriamumas

Jei teisme nustatoma, kad tam tikros šių paslaugų teikimo sąlygų nuostatos yra neteisėtos, likusios šių paslaugų teikimo sąlygų nuostatos ir toliau galios visa apimtimi. Kiekviena šių paslaugų teikimo sąlygų dalis turi būti vertinama atskirai. Jei teisme ar kompetentingoje institucijoje nustatoma, kad bet kuri iš nuostatų neteisėta, kitos nuostatos ir toliau galios visa apimtimi.

27. Taikomi įstatymai

Šioms paslaugų teikimo sąlygoms taikomi tos šalies įstatymai, kurioje buvo suteikta paslauga.
Kas susiję su mūsų vartotojų asmens duomenų tvarkymu, laikomės 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrojo duomenų apsaugos reglamento) reikalavimų.

TURIME TEISĘ PAKEISTI ŠIAS PASLAUGŲ TEIKIMO SĄLYGAS BET KURIUO METU, O APIE TOKĮ PAKEITIMĄ BŪSITE INFORMUOTI PAKANKAMAI IŠ ANKSTO.

Privatumo politika

PRAŠAU MANE PERSKAITYTI

Mūsų įsipareigojimas

Esame įsipareigoję naudoti jūsų asmens duomenis taip, kad padėtume su dermatovenerologijos problemomis, pagerinti jūsų odos sveikatą. Jūsų asmens duomenis visada laikysime saugiai ir niekada jų neperduosime trečiosioms šalims. Aiškiai ir atvirai jums pranešime, kodėl renkame jūsų asmens duomenis ir kaip juos naudojame. Tokiais atvejais, kai galėsite pasirinkti arba jums priklausys tam tikros teisės, paaiškinsime jas jums ir gerbsime jūsų norus. Šį privatumo pareiškimą parašėme paprasta kalba, kad paaiškintume jums, kaip ir kodėl naudojame jūsų asmens duomenis. Tikimės, kad jums jis bus aiškus ir paprastas, tačiau, jei kils kokių nors dvejonių ar klausimų, nedvejodami susisiekite su mumis.

APIE MUS

Įmonė
Esame MB iDerma, asmens duomenų, kuriuos renkame apie jus, valdytojas. Esame registruoti Lietuvoje, įmonės kodas 305727266, o mūsų registruotas adresas toks pat kaip ir mūsų pašto adresas.
Teikiame internetinės klinikos, konsultacijų, gydymo ir vaistų išrašymo paslaugas riboto skaičiaus medicininėms problemoms spręsti.

Mūsų licencija
Veikiame pagal galiojančią licenciją, kurią mums suteikė Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba, licencijos numeris 4718.

SUSISIEKITE SU MUMIS
Kiekviena mūsų klinika turi paskirtus Duomenų apsaugos pareigūnus, tad jeigu jei turite kokių nors klausimų apie šį privatumo pranešimą arba duomenų apsaugą apskritai arba, jei norite pasinaudoti savo teisėmis, susisiekite su mumis:
El.paštas : info@iderma.lt
Telefonas: +370 670 70822

Asmens duomenys, kuriuos apie jus renkame
Galime rinkti ir naudoti skirtingo tipo asmens duomenis apie jus, atsižvelgdami į mūsų santykį su jumis. Tarp asmens duomenų, kuriuos rinksime arba galime rinkti teikdami jums paslaugas, gali būti specialios kategorijos duomenys, kurie yra neskelbtino pobūdžio.

 

 

Mūsų renkamų asmens duomenų lentelė

Asmens duomenys Iš kur duomenys gaunami
Tapatybės ir kontaktiniai duomenys, pavyzdžiui:

  • tokie jūsų kontaktiniai duomenys kaip el. pašto adresas ir telefono numeris;
  • tokie jūsų tapatybės duomenys kaip vardas, pavardė ir kreipinys;
  • šalis, kurioje gyvenate;
  • lytis;
  • konsultacijos informacija;
  • šeimos medicininė istorija;
  • sveikatos duomenys;
  • registracijos duomenys;
  • gimimo data;
  • informacija apie bet kokius su jumis turėtus kontaktus, pavyzdžiui, skundus ar incidentus;
  • informacija apie tai, kaip naudojatės mūsų produktais ir paslaugomis.
Iš jūsų, kai su mumis susisiekiate, užsirašote į konsultaciją, atsakote į mūsų žinutes, paprašote mūsų pagalbos, bendraujate su mumis el. paštu arba pasidalinate papildoma informacija apie save naudodamiesi mūsų paslaugomis, užsisakote mūsų paslaugas arba užsiregistruojate, kad jas gautumėte. Galime rinkti tam tikrus duomenis, kurie gali būti panaudoti jums identifikuoti, susisiekti su jumis, užtikrinti, kad užrašysime jus į tinkamos rūšies ir trukmės konsultaciją arba kurie mums reikalingi administraciniais tikslais ir kad galėtume vykdyti sutartį su jumis.
Vartotojo duomenys, įskaitant pvz.:

  • Informaciją apie jus, pvz prisijungimo informaciją bei el.pašto adresą, kuris yra užšifruojamas, taip pat informaciją apie jūsų pirkimus ir pasirinkimus, kurią (informaciją) surenkame per jūsų sesiją mūsų platformoje
  • ištekliai, kuriais naudojatės, įskaitant tinklalapius mūsų interneto svetainėje, kuriuos žiūrite, informacija apie jūsų apsilankymą, įskaitant nuorodas, kurias paspaudžiate mūsų svetainėje, arba vieta, iš kurios jungiatės prie savo paskyros.
Iš jūsų, kai naudojatės mūsų interneto svetaine ir kai prisijungiate prie mūsų paslaugų ir programų – galime rinkti informaciją apie tai, kaip prie jų jungiatės.
Įrenginio duomenys, pavyzdžiui:

  • IP adresas;
  • prisijungimo informacija;
  • naršyklės tipas ir versija;
  • laiko zonos nuostatos;
  • naršyklės papildinių tipai ir versijos;
  • operacinė sistema ir platforma;
  • duomenų srautas;
  • buvimo vietos duomenys;
  • duomenys, žurnalai, tekstas, garsas, vaizdai;
  • unikalus įrenginio identifikatorius (pavyzdžiui: UDID, IMEI adresas).
Iš jūsų, kai naudojatės mūsų interneto svetaine ir kai prisijungiate prie mūsų paslaugų ir programų – galime rinkti informaciją apie tai, kaip prie jų jungiatės.
Registracijos duomenys, pavyzdžiui:

  • vardas, pavardė;
  • el. pašto adresas;
  • pašto adresas;
  • telefono numeris;
  • vartotojo kodas;
  • IP adresas.
Iš jūsų, kai užsisakote mūsų paslaugą arba užsiregistruojate, kad ją gautumėte – galime rinkti tam tikrus duomenis, kurie gali būti naudojami jūsų tapatybei nustatyti, susisiekti su jumis arba kurie mums reikalingi administraciniais tikslais arba sutarčiai su jumis vykdyti.
Konsultacijos duomenys, pavyzdžiui:

  • vardas, pavardė ir kita tapatybės informacija;
  • šeimos medicininė istorija;
  • sveikatos duomenys;
  • lytis;
  • amžius;
  • ryšys su apsilankymą užsakančiu asmeniu.
Kitų asmenų jūsų vardu pateikta informacija

Jei kas nors užsako konsultaciją jūsų vardu, to asmens paprašysime pagrindinės informacijos apie jus, kuri gali apimti tam tikrus sveikatos duomenis, pavyzdžiui, ar jūsų šeimoje yra buvę diabeto arba glaukomos atvejų. Tai reikalinga, kad užrašytume jus į tinkamo tipo ir trukmės konsultaciją. Kai atvyksite konsultuotis, patikslinsime, ar mums pateikta informacija teisinga.

Finansiniai arba ekonominiai duomenys, pavyzdžiui:

  • banko sąskaita;
  • bet kokių mūsų atliktų jūsų kredito istorijos patikrų rezultatai.
Informacija, kurią renkame jums atliekant mokėjimus

Duomenys apie mokėjimus, kuriuos mums atliekate pirkdami mūsų paslaugas.

Kiti duomenys, pavyzdžiui:

  • atsiliepimai;
  • komentarai;
  • įkelta informacija ir kitas turinys;
  • vartotojo vardas.
Duomenys, kuriuos pateikiate per mūsų forumą

Jūsų asmens duomenys, kuriuos įkeliate į sistema, bus matomi kitiems vartotojams. Rekomenduojame apsaugoti savo anonimiškumą ir informaciją taip, kad nesuteiktumėte galimybės kitiems jūsų identifikuoti.

Paraiškos duomenys

  • Tapatybės ir kontaktinė informacija;
  • gyvenimo aprašymas;
  • buvusių ir esamų darboviečių informacija;
  • rekomenduojantys asmenys;
  • pilietybė ir imigracijos statusas, pasas ir kita identifikacinė bei imigracinė informacija, įskaitant teisės dirbti dokumentų kopijas.
Jūsų mums suteikti asmens duomenys

Duomenys, kuriuos pateikiate, kai atsiunčiate paraišką dėl darbo pas mus, užsiregistruojate kaip besidomintys kokia nors darbo vieta mūsų įmonėje arba kreipiatės dėl potencialių darbo vietų.

Analitiniai duomenys, pavyzdžiui:

tokia informacija kaip tai, kokioje interneto svetainėje lankėtės prieš apsilankydami mūsų svetainėje, ir kita su mūsų produktais ir paslaugomis susijusi statistika.

Mūsų serveriai automatiškai renka tam tikrą informaciją apie naudojimąsi mūsų interneto svetaine ir mūsų produktais bei paslaugomis.
Iš trečiųjų šalių gauti duomenys:

  • tapatybės informacija;
  • kontaktinė informacija;
  • sveikatos duomenys;
  • jūsų interesų sritys ir pasirinkimai.
Mūsų apie jus renkama informacija

Galime rinkti arba gauti duomenis apie jus iš paslaugų teikėjų ir kitų trečiųjų šalių, pavyzdžiui, mūsų klientų, profesinių konsultantų, turinio teikėjų, valdžios institucijų ir viešųjų šaltinių bei archyvų.

Galime rinkti arba gauti duomenis apie jus iš šeimos nario arba kito jums atstovaujančio asmens.

Galime rinkti arba gauti duomenis apie jus iš gydytojų, kitų klinikos darbuotojų ir sveikatos priežiūros specialistų, ligoninių, klinikų ir kitų sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų.

Galime rinkti arba gauti duomenis apie jus iš bet kokių paslaugų teikėjų, kurie bendradarbiauja su mumis teikiant jums produktus ar paslaugas.

Galime rinkti arba gauti duomenis apie jus iš organizacijų, kurios mūsų vardu atlieka klientų pasitenkinimo apklausas arba rinkos tyrimus, arba kurios mums teikia statistiką ir kitą informaciją (pavyzdžiui, apie jūsų interesus, pirkinius ir namų ūkio tipą), kad padėtų mums pagerinti savo produktus ir paslaugas.

Galime rinkti arba gauti duomenis apie jus iš sukčiavimo nustatymo ir kredito biurų ir visuomenei prieinamų šaltinių, pavyzdžiui, redaguoto rinkėjų registro arba socialinių tinklų.

Galime gauti informaciją iš reklamos agentūrų.

Duomenys, kuriuos gauname pasitelkę technologijas iš tokių subjektų kaip „Google“.

Socialiniai tinklai

Vartotojo vardas ir bet koks kitas turinys, kurį atskleidžiate savo komentaruose; klausimai arba atsiliepimai apie mus.

Mūsų apie jus renkama informacija

Galime rinkti jūsų socialinių tinklų vartotojo vardą, jei bendraujate su mumis tais kanalais, kad geriau galėtume atsakyti į jūsų komentarus, klausimus ir atsiliepimus.

Jūsų elgsena, pasirinkimai ir interesai Mūsų apie jus renkama informacija

Taip pat renkame duomenis apie jūsų bendravimą su mumis telefonu, internetu ir kai naudojatės mūsų interneto svetainėmis ir programomis.

Sveikatos duomenys, pavyzdžiui:

  • informacija apie jūsų ligas, medicinines problemas, medicininius pirkinius ir išrašytus vaistus;
  • informacija apie jūsų fizinę ir psichikos sveikatą, įskaitant genetinę informaciją ir biometrinę informaciją (galime gauti šią informaciją iš jūsų užpildytų paraiškų formų, užrašų ir ataskaitų apie jūsų sveikatą ir bet kokį gydymą ar priežiūrą, kuriuos gavote arba kurie jums reikalingi, taip pat ji gali būti išsaugota kaip su jumis turėtų kontaktų detalės, pavyzdžiui, informacija apie skundus ar incidentus ir jūsų gautų medicininių paslaugų ataskaitos);
  • informacija apie jūsų rasę, etninę kilmę ir religiją (galime gauti šią informaciją iš jūsų medicininių pasirinkimų, kad galėtume teikti jūsų poreikiams labiau pritaikytą priežiūrą).
Ši informacija gali būti gauta iš jūsų, jūsų karjeros, šeimos gydytojo arba medicininių išrašų, kuriuos mums pateikėte naudodamiesi mūsų paslaugomis.
Jūsų konsultacijos metu pažymėtos detalės

Tai gali būti:

  • duomenys iš bet kokių apsilankymų pas šeimos gydytoją;
  • duomenys apie bet kokias skenogramas, rentgeno nuotraukas ir patologijų tyrimus;
  • duomenys apie bet kokias nustatytas diagnozes ir skirtus gydymus;
  • duomenys apie bet kokias ilgalaikes sveikatos problemas ir nusiskundimus;
  • duomenys apie jūsų sveikatą, gydymą ir priežiūrą bei kita aktuali informacija iš sveikatos specialistų, priežiūros paslaugų teikėjų ar artimųjų, kurie jus prižiūri;
  • informacija apie bet kokias alergijas;
  • susirašinėjimai su kitais sveikatos ir socialinės priežiūros specialistais, kurie jums teikia paslaugas.
Šiuos duomenis jūs pateikiate gydytojui savo apsilankymo metu, kai atliekama išsami jūsų būklės analizė, padedanti gydytojui nustatyti, ar ir kokius jums išrašyti vaistus, kuriuos galėsite saugiai vartoti.

SVEIKATOS DUOMENYS

Prieš išrašydami vaistus užduosime jums keletą klausimų apie jūsų sveikatą, kad galėtume patikrinti, jog mūsų išrašomi vaistai jums tinka. Suprantame, kad jūsų sveikatos duomenys yra neskelbtini ir naudosime juos tik teikdami jums savo paslaugas ir, jei pasirinksite jomis naudotis, partnerių paslaugas.

SU PASLAUGOMIS SUSIJĘ KONTAKTAI

Galime susisiekti su jumis el. paštu arba telefonu dėl mūsų teikiamų paslaugų, todėl prašome užtikrinti, kad esate patenkinti mums nurodytos savo el. pašto paskyros saugumu ir privatumu.
Komunikacijos pasirinkimus galite tvarkyti savo vartotojo paskyroje.

KAS BUS, JEI NESUTEIKSITE MUMS SAVO ASMENS DUOMENŲ

Tais atvejais, kai mums reikalingi jūsų asmens duomenys, kad galėtume teikti jums savo paslaugas, o jūs negalite arba nenorite jų mums suteikti, greičiausiai negalėsime jums tų paslaugų suteikti.

KAIP IR KODĖL NAUDOJAME JŪSŲ ASMENS DUOMENIS

Turime naudoti jūsų asmens duomenis, kad galėtume jums teikti savo paslaugas. Jei turime naudoti jūsų asmens duomenis su tuo nesusijusiam tikslui, pranešime jums apie tai ir paaiškinsime teisinį pagrindą, kuris mums leidžia tai daryti.

Turime turėti priežastį (teisėtą pagrindą) jūsų asmens duomenims tvarkyti.

Teisinių priežasčių, kuriomis remiamės, santrauka pateikta mūsų „Teisėto pagrindo“ lentelėje.

 

Duomenų tvarkymo teisėto pagrindo lentelė

Teisėtas pagrindas Aprašymas Pavyzdys
Sutartis Sutarties vykdymas. Naudojame jūsų asmens duomenis remdamiesi tuo, kad jie būtini, kad galėtume jums teikti savo paslaugas ir produktus. Kai pas mus užsiregistruojate, įsigalioja mūsų paslaugų sutartis.

Teikdami jums savo paslaugas, administruojame jūsų paskyrą ir priimame mokėjimą.

Kad apdorotume jūsų konsultacijų užsakymus.

Kai tvarkome bet kokią operaciją, atsakome į jūsų užklausas, pinigų grąžinimo prašymus ir skundus. Jūsų mums pateiktos informacijos tvarkymas leidžia mums efektyviai jums atsakyti. Taip pat galime saugoti šių užklausų archyvą, kad turėtume informacijos bet kokiai komunikacijai tarp mūsų ateityje ir galėtume parodyti, kaip bendravome su jumis visą laiką.

Kad įvykdytume atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis prašymus.

Jūsų iš mūsų pirktų produktų ir paslaugų pristatymas fizine ar elektronine forma.

Teisėti interesai Saugome asmens duomenis dėl savo teisėtų verslo interesų. Tai susiję su mūsų verslo valdymu, kad galėtume jums suteikti geriausias paslaugas ar produktus ir saugiausią patirtį.

Kai remsimės šiuo punktu kaip teisine priežastimi naudoti jūsų duomenis, įvertinsime teisėtus interesus, kad užtikrintume, jog būtų apsvarstytas ir subalansuotas bet koks potencialus poveikis jums (tiek teigiamas, tiek neigiamas) ir jums pagal duomenų apsaugos įstatymą priklausančios teisės.

Mūsų teisėti verslo interesai automatiškai nepanaikina jūsų interesų – nenaudosime jūsų asmens duomenų, jei juos naudojant daromas poveikis jums, nebent turime jūsų sutikimą arba galime tai daryti teisiškai.

Tvarkome jūsų duomenis siekdami apsaugoti jus nuo sukčiavimo, kai atliekamos operacijos mūsų interneto svetainėje, ir užtikrinti, kad mūsų interneto svetainės ir sistemos būtų saugios.

Tvarkydami savo santykius su jumis, savo verslu ir trečiosiomis šalimis, kurios mums teikia produktus arba paslaugas.

Kai atsakome į jūsų užklausas ir skundus.

Kad suteiktume geriausią įmanomą patirtį internete, renkame techninę informaciją apie jūsų kompiuterį ar įrenginį, interneto prieigą ir naršyklę, taip pat apie šalį, kurioje yra jūsų kompiuteris ar įrenginys, jūsų IP adresą, tinklalapius, kuriuos žiūrėjote prieš apsilankydami mūsų svetainėje, reklamas, kurias paspaudėte, bet kokius paieškos raktažodžius, kuriuos įvedėte mūsų svetainėje, ir kitą informaciją apie jūsų apsilankymą bei tai, kaip naudojotės mūsų svetaine.

Kai išsaugome jūsų atsiliepimus apie produktus – pavyzdžiui, kai jūs nusiperkate iš mūsų prekes arba paslaugas, o mes jūsų paklausiame apie jūsų patirtį, kad padėtumėte mums įvertinti klientų pasitenkinimo lygį.

Siekdami užtikrinti, kad mūsų rinkodara būtų pritaikyta jūsų interesams, turėti atnaujintus duomenis ir suteikti jums įstatymais leidžiamą rinkodaros patirtį,

Kai matuojame mūsų skelbimų efektyvumą, konversijas bei kitas socialinės medijos kampanijas, siekiant jas optimizuoti tokiose platformose kaip pvz. Facebook, Instagram, Messenger ir WhatsApp.

Statistinių tyrimų ir analizės tikslais, kad galėtume stebėti ir tobulinti produktus, paslaugas, interneto svetaines ir programas arba kurti naujus.

Susisiekiant su jumis dėl mūsų vykdomų rinkos tyrimų.

Vykdant arba pritaikant mūsų interneto svetainės naudojimosi nuostatas, mūsų politikos nuostatas ir sąlygas ar kitas sutartis.

Naudojantis savo teisėmis, ginant save nuo ieškinių ir laikytis įstatymų bei taisyklių, kurie taikomi mums ir trečiosioms šalims, su kuriomis bendradarbiaujame.

Kai pateikiate užsakymą mūsų interneto svetainėje, atliekame tapatybės ir pinigų plovimo patikras, patvirtindami jūsų mums suteiktus asmens duomenis pagal atitinkamas trečiųjų šalių duomenų bazes. Į tai įeina pasidalijimas jūsų asmens duomenimis su organizacijomis, kurios, pavyzdžiui, tikrina tokią informaciją ir operacijas bei tiria atvejus, kurie gali rodyti neteisėtą veiklą. Į tai gali kai kuriais atvejais įeiti duomenų atskleidimas kredito biurui, kuris saugos tokius duomenis ir gali juos perduoti policijai.

Teisiniai įsipareigojimai Galime naudoti jūsų asmens duomenis įstatymams vykdyti (pavyzdžiui, jei turime bendradarbiauti su policija jai atliekant tyrimą, nes taip mums nurodyta teismo sprendimu). Kad užkirstume kelią arba aptiktume sukčiavimą ar kriminalinę veiklą, galime pasidalinti duomenimis su tokiomis institucijomis kaip policija. Tai atliekama saugiu būdu. Gali būti, kad jums apie tai nebus pranešta.

Buhalteriniais ir mokestiniais tikslais. Teikiame klinikines ir sveikatos priežiūros paslaugas, todėl turime dalintis tam tikra asmens duomenų dalimi, kad įvykdytume reikalavimus ir teisinius įsipareigojimus.

Vykdant taikomus įstatymus, pavyzdžiui, atsakant į iš teismo ar reguliavimo institucijos gautą prašymą, kai tokie prašymai pateikiami remiantis įstatymais.

Sutikimas Gali būti, kad mes paprašysime jūsų sutikimo dėl asmens duomenų naudojimo, pavyzdžiui, renkant ir naudojant neskelbtinus duomenis, arba jei mes norėsime jums pateikti tiesioginės rinkodaros turinį iš mūsų ar kitų subjektų el. paštu, laišku ar telefonu /SMS žinute.

Kai mes tvarkome jūsų asmens duomenis šiuo pagrindu, turite teisę bet kada atšaukti savo sutikimą susisiekę su mumis.

Bendro pobūdžio mūsų produktų ir paslaugų rinkodara.

Neskelbtinų duomenų rinkimas.

Kai gauname jūsų sutikimą pasidalinti informacija apie jūsų gydymą su jūsų šeimos gydytoju ir (arba) sveikatos priežiūros komanda.

Papildomas teisėtas pagrindas, reikalingas sveikatos duomenims

JŪSŲ SVEIKATOS DUOMENYS
Jūsų sveikatos duomenys yra asmens duomenys, kuriems reikalinga didesnė apsauga, nes tai neskelbtini duomenys, todėl be teisinių priežasčių, nurodytų pirmiau pateiktoje duomenų tvarkymo teisėto pagrindo lentelėje, taip pat turime turėti papildomą teisėtą priežastį tvarkyti jūsų sveikatos duomenis, kurią išdėstėme toliau.
Tvarkymas būtinas sveikatos priežiūros ar gydymo paslaugoms teikti Teikiame pagalbą asmenims su negalia ar turintiems medicininių problemų.

Kai užsirašote į konsultaciją pas mūsų gydytojus, kad jie galėtų jus apžiūrėti ir gydyti.

Kai išrašome jums vaistus ir (arba) paskiriame kitus medicininius produktus.

Būtina, kad visuomenė būtų apsaugota nuo nesąžiningumo, medicinos praktikos klaidų ar kito itin netinkamo elgesio. Pavyzdžiui, tyrimai dėl iškelto susirūpinimo saugumu arba remiantis reguliavimo institucijos nurodymais (pavyzdžiui, jei Priežiūros kokybės komisija mums praneša apie problemą).
Visuomenės interesas Tai daroma dėl visuomenės intereso, laikantis bet kokių galiojančių įstatymų.
Greitasis sutikimas Remdamiesi gerąja praktika, prašysime jūsų leidimo tvarkyti jūsų asmens duomenis tik tuo atveju, jei neturime jokios kitos teisinės priežasties jiems tvarkyti.

Jei turėsime paprašyti jūsų leidimo, aiškiai nurodysime, kad to prašome, ir paprašysime jūsų patvirtinti savo pasirinkimą suteikti mums šį leidimą.

Jei negalime teikti produkto ar paslaugos be jūsų leidimo (pavyzdžiui, negalime vykdyti „iDerma“ veiklos be sveikatos duomenų), aiškiai tai nurodysime prašydami jūsų leidimo. Jei vėliau atsiimsite savo leidimą, nebegalėsime teikti jums produktų ar paslaugų, kuriems būtinas jūsų leidimas.

VAIKŲ DUOMENYS

Nenorime rinkti asmens duomenų iš jaunesnių nei 18 metų amžiaus asmenų ir leisti jiems pateikti mums savo asmens duomenis be vieno iš tėvų ar globėjų sutikimo. Jei sužinosime, kad rinkome asmens duomenis iš jaunesnio nei 18 metų amžiaus asmens, ir neturėsime vieno iš tėvų ar globėjų sutikimo, kaip įmanoma greičiau ištrinsime tuos duomenis.

DALINIMASIS ASMENS DUOMENIMIS

Ar dalinatės mano asmens duomenimis?

Kartais dalinamės jūsų asmens duomenimis, kad galėtume gauti pagalbos savo verslui tvarkyti, vaistams pristatyti, programoms tvarkyti ar paslaugoms teikti arba kai esame teisiškai įpareigoti pasidalinti informacija.

Visų organizacijų, su kuriomis dalinamės jūsų asmens duomenimis, reikalaujame gerbti jūsų asmens duomenų saugumą ir tvarkyti juos laikantis įstatymų.

Jūsų asmens duomenų neparduosime, neišnuomosime ir neleisime naudotis išperkamąja nuoma jokiai trečiajai šaliai.

Su kuo dalinamės asmens duomenimis:

– su mūsų mūsų darbuotojais
– su teismais, vyriausybe ir reguliavimo institucijomis;
– su trečiosiomis šalimis, iš kurių perkame tam tikras paslaugas, pavyzdžiui, kurjeriais, IT sistemų ar programinės įrangos tiekėjais, IT pagalbos paslaugų teikėjais ir dokumentų bei duomenų saugojimo paslaugų teikėjais;
– su trečiųjų šalių paslaugų teikėjais, kurie mums padeda atlikti klientų įžvalgų analitiką, pvz., „Google Analytics“ ir “Facebook”;
– kitais paslaugų teikėjais, kurie padeda mums optimizuoti mūsų socialinės medijos kampanijas Facebook, Instagram, Messenger ir WhatsApp platformose;
– su trečiųjų šalių paslaugų teikėjais, kurie mums padeda padeda surinkti klientų atsiliepimus apie mūsų platformą
– su kitomis organizacijomis dėl apsaugos nuo sukčiavimo ar nusikalstamos veiklos ir tyrimų;
– su bet kuo kitu, jei turime jūsų leidimą.

Ar dalinatės mano asmens duomenimis užsienyje?

Jūsų duomenys gali būti perkelti ir saugomi vietose už Europos ekonominės erdvės (EEE) ribų, įskaitant šalis, kuriose gali nebūti tokio paties lygio asmens duomenų apsaugos reikalavimų.

Tai darydami užtikrinsime, kad būtų laikomasi tinkamo lygio apsaugos, o perkėlimas būtų atliekamas laikantis duomenų apsaugos įstatymų. Dažnai ši apsauga įvardijama sutartyje su organizacija, kuri gauna tokius duomenis. Daugiau informacijos apie šią apsaugą gausite susisiekę su mumis.

KAIP LAIKOTE MANO ASMENS DUOMENIS

Naudojame skirtingus būdus, kad jūsų duomenys būtų saugūs, pavyzdžiui:

– duomenų perdavimo šifravimą SSL protokolais;
– duomenų bazių šifravimą;
– vidinės duomenų prieigos procedūras, leidžiamas tik autorizuotiems darbuotojams;
– antivirusinę programinę įrangą.

Darbuotojai

Reikalaujame, kad mūsų darbuotojai ir visi kiti, kurie atlieka kokį nors darbą mūsų vardu, laikytųsi atitinkamų atitikčių standartų, įskaitant įsipareigojimus saugoti bet kokius duomenis, ir taikytų tinkamas priemones duomenims naudoti ir perkelti.

Procedūros

Esame pasitvirtinę procedūras bet kokio įtariamo duomenų saugumo pažeidimo atveju. Pranešime apie įtariamą duomenų saugumo pažeidimą, jei teisiškai tai turėsime padaryti.

Mūsų informacinės infrastruktūros riba

Tačiau niekaip negalime kontroliuoti to, kas vyksta tarp jūsų įrenginio ir mūsų informacinės infrastruktūros ribos. Turite žinoti apie daugybę egzistuojančių informacijos saugumo rizikų ir imtis atitinkamų žingsnių savo duomenims apsaugoti.

RINKODARA

Galime naudoti jūsų asmens duomenis rinkodarai

Galime naudoti jūsų duomenims, kad suteiktume jums informaciją apie savo produktus ir paslaugas bei mūsų partnerių ir kitų aktualių trečiųjų šalių produktus ir paslaugas. Galime siųsti jums rinkodaros žinutes, pavyzdžiui, el. paštu.

Jei nenorite gauti rinkodaros informacijos

Galite bet kuriuo metu apsigalvoti, kaip norite gauti rinkodaros žinutes, arba pasirinkti nustoti jas gauti. Kad būtų atliktas toks pakeitimas, prašome mums parašyti el. paštu aprašydami savo pasirinkimus arba pasinaudoti funkcija „unsubscribe“ mūsų siunčiamuose el. laiškuose.

 

DUOMENŲ SUBJEKTO TEISĖS

Remiantis duomenų apsaugos įstatymais, jūs turite keletą teisių, kurios priklauso nuo mūsų priežasties tvarkyti jūsų duomenis.

 

Jūsų, kaip duomenų subjekto, teisių lentelė

JŪSŲ, KAIP DUOMENŲ SUBJEKTO, TEISĖS
Teisė būti informuotam. Esame teisiškai įsipareigoję pateikti jums glaustą, skaidrią, suprantamą ir lengvai prieinamą informaciją apie jūsų asmens duomenis ir tai, kaip juos naudojame. Šį pranešimą parašėme būtent šiuo tikslu, tačiau, jei turite kokių nors klausimų arba norite gauti konkretesnės informacijos, galite susisiekti su mumis.
Teisė susipažinti su duomenimis. Turite teisę paprašyti mūsų savo asmens duomenų kopijų. Ši teisė galioja visada. Esama tam tikrų išimčių, o tai reiškia, kad kai kuriais atvejais galite gauti ne visą informaciją. Daugeliu atvejų ši paslauga bus nemokama, tačiau tam tikromis išimtinėmis aplinkybėmis, pavyzdžiui, jei pateikiami pakartotiniai papildomų kopijų prašymai, galime pritaikyti administracinį mokestį. Prašome susisiekti su mumis, jei norite pasinaudoti savo teise gauti prieigą.
Teisė ištaisyti. Turite teisę paprašyti mūsų ištaisyti jūsų duomenis, jei manote, kad jie netikslūs. Taip pat turite teisę paprašyti mūsų papildyti jūsų duomenis, jei manote, kad jie nepilni. Ši teisė galioja visada. Susisiekite su mumis.
Teisė ištrinti. Tam tikrais atvejais turite teisę paprašyti mūsų ištrinti jūsų asmens duomenis. Turime teisę atsisakyti patenkinti jūsų prašymą ištrinti, jei tvarkome asmens duomenis vienu iš šių tikslų:

  • naudodamiesi saviraiškos ir informacijos laisvės teise;
  • vykdydami teisinį įsipareigojimą;
  • atlikdami visuomenės interesui skirtą užduotį arba vykdydami oficialios institucijos nurodymus;
  • visuomenės interesui skirtais archyvavimo tikslais, moksliniams tyrimams, istoriniams tyrimams arba statistiniais tikslais;
  • vykdydami teisinius sprendimus arba gindamiesi nuo teisinių ieškinių.
Teisė apriboti tvarkymą. Galite mūsų paprašyti nustoti tvarkyti jūsų asmens duomenis susisiekite su mumis. Duomenis pasiliksime, tačiau jų nebetvarkysime. Ši teisė yra teisės ištrinti alternatyva. Galite pasinaudoti teise apriboti tvarkymą, jei galioja viena iš toliau nurodytų sąlygų:

  • ginčijamas asmens duomenų tikslumas;
  • asmens duomenų tvarkymas yra neteisėtas;
  • mums nebereikia asmens duomenų jiems tvarkyti, bet asmens duomenys reikalingi daliai teisinio proceso;
  • pasinaudota teise nesutikti ir tvarkymas apribotas laukiant sprendimo dėl tvarkymo statuso.
Teisė nesutikti su duomenų tvarkymu/teisė atšaukti duotą sutikimą. Tam tikrais atvejais turite teisę nesutikti su duomenų tvarkymu susisiekite su mumis. Nesutikti taip pat galite, jei tvarkymas vykdomas visuomenės interesui skirtai užduočiai, oficiali institucija jums suteikė tokią teisę arba tokie jūsų (arba trečiosios šalies) teisėti interesai.
Teisė į duomenų perkeliamumą. Ši teisė galioja tik tuo atveju, jei mes tvarkome duomenis remdamiesi jūsų sutikimu arba sutarčiai vykdyti, o tvarkymas atliekamas automatizuotai. Susisiekite su mumis.
Duomenų subjekto teisė nebūti subjektu sprendimo, pagrįsto vien tik automatizuotu tvarkymu, įskaitant profiliavimą, kuris sukuria su juo (ja) susijusią teisinę galią arba panašiai reikšmingai jį (ją) paveikia. Susisiekite su mumis.

Pasinaudojimas savo teisėmis

Dauguma atvejų jums nereikia mokėti už galimybę pasinaudoti savo teisėmis.

Jei norite pasinaudoti savo teisėmis arba gauti daugiau informacijos apie galimybę jomis pasinaudoti, susisiekite su mumis – atsakysime jums per vieną mėnesį. Būtų naudinga, jei suteiktumėte mums pakankamai informacijos jūsų tapatybei nustatyti ir datą, su kuria susijęs jūsų prašymas, įskaitant bet kokias reikšmingas detales ar datas.

KIEK LAIKO LAIKOME ASMENS DUOMENIS

Laikysime jūsų asmens duomenis ne ilgiau, negu tai būtina, kad būtų įgyvendinti tikslai, dėl kurių juos renkame, įskaitant tikslus patenkinti bet kokius teisinius, buhalterinius ar ataskaitų pateikimo reikalavimus ir laikantis nustatytų laikotarpių pagal mūsų kriterijus.

Mūsų kriterijai

– Kiek laiko jūs esate mūsų klientas (-ė), kokiais mūsų produktais ar paslaugomis naudojatės ir kada nustosite būti mūsų klientu (-e).
K- iek laiko yra pagrįsta laikyti archyvus, kad įrodytume, jog įgyvendinome turimus įsipareigojimus jums ir teisinius reikalavimus.
– Bet kokie laiko limitai skundui pateikti.
– Bet kokie laikotarpiai informacijai laikyti, nustatyti įstatymais arba rekomenduojami reguliavimo institucijų, profesinių įstaigų ar asociacijų.
– Bet kokie susiję taikomi teismo procesai.

MES NAUDOJAME SLAPUKUS

Tam tikrus duomenis renkame automatiškai ir saugome juos žurnalo failuose. Kartais renkame duomenis apie savo lankytojų elgseną jų apsilankymų mūsų interneto svetainėje metu, kad galėtume teikti geresnes klientų aptarnavimo paslaugas, pagerinti mūsų svetainės patirties kokybę arba pritaikyti reklamą. Daugiau informacijos apie tai, kokius slapukus naudojame ir kaip juos naudojame, rasite mūsų slapukų pranešime.

KAIP GALITE PATEIKTI SKUNDĄ

Tikimės, kad galėsime išspręsti bet kokią užklausą ar iškeltą problemą dėl to, kaip naudojame jūsų duomenis. Todėl prašome visų pirma susisiekti su mumis. Visi skundai bus tvarkomi konfidencialiai ir dėsime visas pastangas jūsų problemai išspręsti.

Turite teisę pareikšti skundą priežiūros institucijai EEE valstybėje narėje, kurioje dirbate arba įprastai gyvenate arba kurioje nutiko bet koks tariamas duomenų apsaugos pažeidimas. Kitų priežiūros institucijų duomenis rasite adresu https://edpb.europa.eu/about-edpb/board/members_en.

NUORODOS Į KITAS INTERNETO SVETAINES

Kai pateikiame nuorodas į kitų organizacijų interneto svetaines, šis privatumo pranešimas nenustato, kaip ta organizacija tvarko asmens duomenis. Tokių trečiųjų šalių interneto svetainių nekontroliuojame ir nesame atsakingi už jų turinį arba privatumo politikas. Skatiname perskaityti kiekvienos interneto svetainės, kurioje lankotės, privatumo politiką.

SOCIALINIAI TINKLAI

Mūsų programoje ir interneto svetainėse yra socialinių tinklų funkcijų ir nuorodų, tokių kaip ikonėlės, kurios veda į „iDerma“ paskyrą tame konkrečiame tinkle (pavyzdžiui, į mūsų „Twitter“ profilį). Šios funkcijos gali rinkti jūsų IP adresą ir informaciją apie tai, kuriame mūsų svetainės tinklalapyje lankotės, taip pat gali naudoti slapuką, kad funkcija veiktų tinkamai. Socialinių tinklų funkcijos ir valdikliai skelbiami arba kitos įmonės, arba tiesiogiai mūsų svetainėje. Jūsų sąveika su šiomis funkcijomis nustatoma jas teikiančios įmonės privatumo pranešime.

ŠIO DOKUMENTO PAKEITIMAI

Šį dokumentą reguliariai peržiūrime, kad įsitikintume, jog jis atnaujintas ir tikslus. Skatiname reguliariai peržiūrėti šį tinklalapį, kad susipažintumėte su bet kokiais mūsų privatumo pranešimo atnaujinimais ar pakeitimais.

JEI JUMS REIKIA PAPILDOMOS PAGALBOS

Jei norėtumėte gauti šios svetainės privatumo pranešimą kitu formatu (pavyzdžiui, garsiniu formatu, dideliu šriftu, Brailio raštu), prašome susisiekti su mumis.

iDerma

MB iDerma
Fabijoniškės g. 99, Vilnius
+370 674 22755
info@iderma.lt

iDerma

MB iDerma
Fabijoniškių g. 99, Vilnius
+370 674 22755
info@iderma.lt